მესამე დღეს ვიმუშავეთ შეფასების კრიტერიუმებზე , საგნობრივ სტანდარტებზე, პროექტის მიზნებზე და მიმართულების მიმცემ კითხვებზე. თუ როგორი უნდა იყოს კითხვები ზოგადი , თემის და შინაარსობრივი , რის მიხედვითაც უნდა იმუშაოს მოსწავლემ მთელი პროექტის მიმდინარეობისას. ეს კითხვები დაეხმარება მოსწავლეს დასახული მიზნის მისაღწევად.
მეოთხე დღე საქმიანად დაიწყო . განვიხილეთ თუ როგორ უნდა მოვახდინოთ მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენა , როგორ უნდა შევაფასოთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნა, რათა პროექტის მიმდინარეობისას მოსწავლეს ჰქონდეს თემის შესაბამისი საბაზისო ცოდნა. დავათვალიერეთ და შევარჩიეთ შეშეფასების ინსტრუმენტები მოსწავლეთა ცოდნის დადგენისათვის , მოგვეცა საშინაო დავალება KWL ცხრილი , პროექტის
კონფერენციის კითხვარის, ვენის დიაგრამის შევსება. ამ კითხვარების საშუალებით ვიგებ მოსწავლეთა ცოდნის დონეს, მათ შესაძლო ინიციატივებს , თუ რა უნარ-ჩვევები გააჩნიათ
მათ და რა თვისებები
უფრო მეტად დასჭირდებათ მათ ამ პროექტის განსახორციელებლად.
Комментариев нет:
Отправить комментарий